iPractice Amsterdam

8:30 - 21:00
woensdag

Waardering van iPractice Amsterdam - Amsterdam op 3 oktober 2021

Depressie

ipractice heeft een hybride opzet, waarbij patiënten een privé-chatgroep hebben met twee therapeuten: de ene die je eens in de twee weken persoonlijk ontmoet, en de andere is de online therapeut, met wie je contact hebt tussen de sessies door en aan wie je kunt vragen vragen en wie u incheckt. ik vond de hybride setup (met de app en persoonlijke ontmoetingen) erg handig. het regelmatig ontvangen van berichten op de app van de therapeut, ook al is dat alleen maar om in te checken, zorgde ervoor dat ik continu nadacht, niet slechts eens in de twee weken tijdens de persoonlijke sessie. het hield de onderwerpen waar ik aan werkte voor mijn geest. Ik vond beide therapeuten ook zeer bekwaam in hun werk en zeer professioneel, terwijl ze tegelijkertijd zorgzaam en betrokken waren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor iPractice Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.