iPractice Amsterdam

dinsdag
8:30 - 21:00

Waardering van iPractice Amsterdam - Amsterdam op 11 december 2019

Burn-out

Ik ben heel erg blij met dat ik I practice aanbevolen kreeg van mijn huisarts. De moeite die ik had om de puzzel van mijn leven helder te krijgen zaten me al een tijd dwars. Goed hersteld van een pittige burn-out bleef ik met de vraag zitten : wat ben ik er eigenlijk mee opgeschoten, oude vragen bleven bleven ondanks het herstel toch nog onbeantwoord. Bij I practice heb ik vooral geleerd hoe fijn het is om te schrijven, in te gaan op de suggesties die tijdens het bezoek aan de orde kwamen en de nabespreking via internet gegeven door een collega van de gesprekvoerster. Goed gevoel dat er meer mensen zijn die met mijn vragen bezig waren . Voor mij zeer belangrijk was het om vrijuit mijn gevoelens te verwoorden zonder “ gecorrigeerd “ te worden . Dat gaf mij het gevoel met mezelf aan de slag te kunnen in plaats van me af te vragen waarom ik altijd zo’n moeite had uit te leggen wat ik bedoelde aan derden . Ben nu klaar met de behandeling en ga verder met schrijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor iPractice Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.