iPractice Amsterdam

8:30 - 21:00

Waardering van iPractice Amsterdam - Amsterdam op 25 oktober 2021

N.v.t.

Posttraumatische stressstoornissen

Ik ben Ipractice zo dankbaar voor de zorg en behandeling die ik heb kunnen krijgen. Binnen 4 maanden waren de klachten die ik de afgelopen 5 jaar had echt drastisch vermindert. Ik ging daarvoor ook al naar de psycholoog maar dat voelde meer als mijn hart luchten. Huer hadden we echt een plan van aanpak en kreeg ik een doelgerichte behandeling op basis van mijn wensen en lichamelijke klachten. Dus dat was heel effectief. Ook vond ik het hele traject via Ipractice top! Een psycholoog voor EMDR behandelingen en dagelijks contact met een online psycholoog. Dat werkte echt heel goed voor mij. Ik kon ze altijd berichten al was het midden in de nacht tijdens een paniek aanval. Ik ben ze daaeom ook enorm dankbaar! Ik kan nu weer werken, normaal slapen, heb geen nachtmerries meer. En heb meer controle over mijn leven en emoties en gedachtes in mijn hoofd. Ook heb ik een preventieplan gemaakt waar ik altijd op terug kan vallen. Ik zou Ipractice iedereen aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor iPractice Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.