iPractice Utrecht

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

uit 33 waarderingen

Waardering van iPractice Utrecht - Utrecht op 26 mei 2021

Angststoornissen

Ik ben bij iPractice supergoed geholpen door beide behandelaars. De ervaring dat er niet alleen wordt gekeken naar het kernprobleem, maar ook naar alle zaken die hierop van invloed kunnen zijn heb ik niet eerder zo meegemaakt. Hierdoor zijn er dingen behandeld waarvan ik niet eens wist dat ik er mee zat (en die uiteindelijk bleken te leiden tot het kernprobleem....). Het pand in Utrecht is echt bijzonder mooi, echter als je wat slechter ter been bent zijn de trappen wel een dingetje. Fijn daarom was dat de behandelingen online konden plaatsvinden. En ook dat tussen de behandelingen door er contact kon zijn via een beveiligde chat als het even wat minder goed ging. Al met al, alleen maar positieve gevoelens bij deze behandeling en deze praktijk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor iPractice Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.