LAS Psychologie

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Goirkestraat 43 5046 GD Tilburg

Waardering van LAS Psychologie - Tilburg op 9 augustus 2017

Depressie

Allereerst wil ik benadrukken dat ik de omgang met de diverse mensen bij LAS zeer vriendelijk vond. Ik werd altijd gastvrij ontvangen met een kopje thee of koffie. De sfeer is dus zeer prettig en gemoedelijk.Waarom ik verder zo laag beoordeel is omdat ik toch het gevoel heb dat ik , ondanks dat ik haar persoonlijk erg graag mocht, bij Silvia niet op de juiste plaats zat. De gesprekken en behandelingen werkten naar mijn gevoel vaak averechts, ik ging steeds meer piekeren en versomberen. Ook vond ik dat ik vaak hetzelfde verhaal weer helemaal opnieuw moest vertellen omdat er teveel tijd tussen de vorige sessie zat, een vakantie, een afgezegde afspraak, enz. Ik ervoer dan dat er weinig was blijven hangen van wat ik daarvoor  al verteld had. Van de EMDR therapie had ik me iets heel anders voorgesteld. Heb dat weleens op tv gezien( apparaat, koptelefoon, piepjes) en zag er heel anders uit dan hoe ik het( zonder die apparatuur) ervoer. e.d. Of ik jullie zou aanraden ....ik zeg nee wat betreft iemand met mijn klachtenpatroon. Ik zeg ja wanneer het gaat om NAH. Ik denk dat dat vooral jullie specialisme is.Uiteindelijk heeft de hulp en met name de medicatie van psychiater Renate het meeste effect op me gehad.Ik vond de gesprekken met haar erg prettig.Wat betreft afspraken verliep een en ander nogal eens rommelig en onduidelijk, dat vond ik jammer.Toch bedankt allemaal. Ik ben er van overtuigd dat iedereen zich naar beste eer en geweten zo goed mogelijk voor me heeft ingezet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor LAS Psychologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.