Waardering van Menslief - Ede op 22 januari 2019

• Angststoornissen

Zeer professionele en betrokken therapeut. Zorgt voor een veilige, prettige omgeving, waardoor ik me open durfde te stellen. Ze heeft me op kundige wijze inzicht in mijn ontwikkelde mechanismen en patronen gegeven... en ook nog veel meer dan ik in eerste instantie voor mogelijk had gehouden,boven tafel gekregen. Middels verschillende opdrachten, diepe gesprekken waarin ze situaties ook visueel heel inzichtelijk maakte, maar ook door veel voorbeelden te geven vanuit haar eigen ervaringen, heeft zij het proces achteraf gezien voor mij heel mooi gemaakt. Mede dankzij haar heb ik mijn ui stukje bij beetje af kunnen pellen en ben ik nu waar ik wezen wil. Mocht het ooit nog een keer zover komen dat ik hulp nodig heb, dan zou ik zéker opnieuw naar haar toe willen. Ik gun iedereen zo'n fijne therapeut!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menslief? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.