Waardering van Mentaal Beter - Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 25 april 2017

9.3
  • Angststoornissen

Na al 2x in behandeling te zijn geweest (niet bij mentaal beter) kreeg ik helaas een terugval van mijn angsten. Ik ben toen een halfjaar lang wekelijks in behandeling geweest bij mentaal beter wat mij er weer helemaal bovenop heeft gekregen. In mijn angst periode had ik nergens zin meer in.. ik was alleen maar moe, bang, futloos. Na een halfjaar ben ik weer helemaal de oude dankzij de goede gesprekken, tips, luisterend oor en hulp van mentaal beter!

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Bergen op Zoom - Bergen op Zoom

Beste heer/mevrouw, bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze prachtige beoordeling. Wij vinden het fijn voor u om te horen dat u zich weer helemaal de oude bent gaan voelen! Uiteraard wensen wij u heel veel geluk en gezondheid toe.

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Bergen op Zoom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.