Mentaal Beter Jong Delft

GGZ

Pootstraat 174 F 2613 PN Delft
Deze locatie is onderdeel van Mentaal Beter

Waardering van Mentaal Beter Jong Delft - Delft op 21 januari 2019

Er was bij de intake aangegeven dat ze ons goed konden helpen met de problematiek van onze zoon. Maar na wat kritische vragen van onze kant na een aantal sessies gaf de behandelaar aan geen specialistische kennis te hebben over de problematiek en gaf ze aan eigenlijk niet te weten wat ze verder moest doen. Ook zijn alle punten die opgenomen zijn in het behandelplan niet aan de orde gekomen tijdens de behandeling zonder dit met ons te bespreken en zonder uit te leggen waarom. Schandalige behandeling voor onze zoon!

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter Jong Delft - Delft

Beste heer/mevrouw,

Uiteraard betreuren wij deze ontstane situatie en indien gewenst, komen wij graag met u in gesprek. Onze kwaliteitsmanager, mevrouw Bernardine van Toorn zit voor u klaar via www.mentaalbeter.nl/zorgkwaliteit. Wellicht kan er in samenspraak gekeken worden naar een passende oplossing.

Desondanks wensen wij u en uw zoon veel geluk en gezondheid toe!

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter Jong Delft? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.