Mentaal Beter - Den Haag - Van Bleiswijkstraat

GGZ

uit 29 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Mentaal Beter - Den Haag - Van Bleiswijkstraat - Den Haag op 6 maart 2018

Goede hulp, houden dossier in de gaten. Wij kwamen na een korte stop weer terug en ging vlekkeloos. Goed geinformeerd, hulp waar nodig, maar ook kritisch of hulp nog nodig was.

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Den Haag - Van Bleiswijkstraat - Den Haag

Beste heer/mevrouw,

Wij willen u graag vriendelijk bedanken voor het schrijven van deze mooie beoordeling! Fijn dat u de behandelingen als positief hebt ervaren! Uiteraard wensen wij u veel geluk en gezondheid toe!

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Den Haag - Van Bleiswijkstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.