Mentaal Beter - Den Haag - Van Bleiswijkstraat

GGZ

uit 29 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Mentaal Beter - Den Haag - Van Bleiswijkstraat - Den Haag op 14 september 2021

ADHD

We zijn heel erg tevreden. Onze begeleidster, Maartje, gaf ons veel aandacht en was erg betrokken bij ons. Ook controleerde ze steeds of alles helder was en of we vragen hadden. Het onderzoek was heel uitgebreid. Alles bij elkaar komt Mentaal Beter heel professioneel op ons over. Daarnaast konden we sneller terecht dan we hadden verwacht.

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Den Haag - Van Bleiswijkstraat - Den Haag

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat er een goede klik was met Maartje en jullie de begeleiding als duidelijk hebben ervaren. Wij wensen jullie nog veel kalmte en groei toe!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Den Haag - Van Bleiswijkstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.