Mentaal Beter Jong, locatie Zoetermeer, Orfeoschouw

GGZ

Orfeoschouw 26 2726 JE Zoetermeer
Deze locatie is onderdeel van Mentaal Beter

Waardering van Mentaal Beter Jong, locatie Zoetermeer, Orfeoschouw - Zoetermeer op 3 december 2019

Na lange tijd eindelijk de juiste behandelaar gevonden. Doeltreffend, de juiste begeleiding die bij onze zorgvraag past, het probleem wordt bij de kern aangepakt waardoor het slagen van de behandeling sterker wordt bereikt. Er wordt naar ons als ouder gekeken, wij worden gehoord en gezien en indirect heeft dat al de positieve uitwerking op de kinderen. Zo worden wij als ouders eerst begeleid zodat wanneer de kinderen worden begeleid hun slagings percentage nog hoger ligt. Het heeft geen zin aan de kinderen te trekken wanneer de ouders niet voldoende tools hebben om in die begeleiding mee te gaan. Er is verder gekeken dan de eerste diagnose die gesteld was. Dit alles maakt dat wij zeer tevreden zijn over onze begeleider

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter Jong, locatie Zoetermeer, Orfeoschouw - Zoetermeer

Beste heer/mevrouw,

Wij willen u graag hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen voor het schrijven van deze prachtige beoordeling. Wat super fijn om te horen dat de behandelingen zo positief zijn verlopen en u de juiste behandelaar heeft gevonden. Wij wensen u uiteraard nog heel veel geluk en gezondheid toe!

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter Jong, locatie Zoetermeer, Orfeoschouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.