Waardering van Mentaal Beter Jong, locatie Zoetermeer, Orfeoschouw - Zoetermeer op 8 oktober 2020

8.7
  • ADHD

Onze zoon is ruim een jaar onder behandeling geweest bij Marjolein Dietvorst, Orthopedagoog. Dit was vanaf een begin een goede match tussen hem en haar. Ze luistert goed naar hem maar ook naar ons als ouders en probeert steeds nieuwe handvatten te bedenken voor ons allen. Hij is mentaal erg gegroeid en ook zijn zelfbeeld en zelfvertrouwen zijn gegroeid dankzij haar! Dankzij de diagnose en de behandeling van hem maar zeker ook de hulp aan ons gaat het dusdanig goed dat we het vanaf nu zelf kunnen gaan doen. Heel erg fijn. Ze heeft goed en duidelijk aan ons als ouders uitgelegd wat hij nodig heeft van ons en wat we wel en vooral niet van hem mogen verwachten. Onze dank is groot.

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter Jong, locatie Zoetermeer, Orfeoschouw - Zoetermeer

Hartelijk dank voor deze bijzondere review! Wat goed om te lezen dat jullie zo'n fijne ervaring hebben gehad en dat jullie hier nu zelf mee aan de slag kunnen.

Wij wensen jullie veel geluk en kalmte toe!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter Jong, locatie Zoetermeer, Orfeoschouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.