Waardering van Mentaal Beter - Hoofddorp - Hoofddorp op 19 maart 2019

4.3
  • Depressie

De gesprekken die ik heb gehad bij MentaalBeter heb gehad waren niet de kwaliteit of diepgang dat ik gewend ben van andere psychologen, echter is dit niet de kern van mijn klacht. Mijn klacht gaat over de slechte communicatie en bereikbaarheid van het bedrijf.Ten eerste heeft MentaalBeter geen receptie achter de balie, waardoor de patient geen manier heeft om zich te melden zodat de psycholoog weet dat de patient er is (zo heb ik meegemaakt dat een patient snel een andere psycholoog aan de mouw moest trekken omdat haar psycholoog de afspraak vergeten was.)Ten tweede was mijn psycholoog niet aanwezig op de dag van onze afspraak. Bellen naar MentaalBeter kan je doen, maar de kans is groot dat iedereen in gesprek is. Een voicemail kan je ook achterlaten, maar de kans is groot dat dat het equivalent is van schreeuwen in een oneindig zwart gat; het is nutteloos. Again; er is geen receptie dus als je behandelaar er niet is dan heeft MentaalBeter een grote middelvinger voor je klaarstaan in de vorm van geen receptie.Wil je weg bij MentaalBeter? Pech! Ze zijn niet bereikbaar, je zit nu in therapie limbo; je krijgt geen hulp en je kan die niet zoeken want niemand is bereikbaar! Good luck.

Reactie van/namens Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Mentaal Beter - Hoofddorp - Hoofddorp

geplaatst op 10 april 2019

Beste heer/mevrouw,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen voor het schrijven van deze beoordeling. Uw feedback nemen wij graag van harte om onze communicatie waar mogelijk te verbeteren. Wij vinden het vervelend dat u geen fijne ervaring hiermee heeft gehad. Ook willen wij graag uitzoeken hoe het heeft kunnen gebeuren dat de psycholoog niet aanwezig was op de dag van uw afspraak. Mevrouw Bernardine van Toorn zit voor u klaar via www.mentaalbeter.nl/zorgkwaliteit. Indien u er nog voor openstaan horen wij graag uw kant van het verhaal.

Desondanks deze vervelende situatie wensen wij u veel geluk en gezondheid toe.

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.