Mentaal Beter - IJmuiden

Plein 1945 88 1971 GC IJmuiden
Deze locatie is onderdeel van Mentaal Beter

Waardering van Mentaal Beter - IJmuiden - IJmuiden op 6 augustus 2018

Depressie

Ik ben sinds afgelopen Januari 2018 in behandeling geweest bij de praktijk. Ik heb ontzettend veel met mijzelf geworsteld in de afgelopen maanden. Maar ik ben ontzettend goed, vertrouwend en veilig behandeld door mijn psycholoog hier. Ik heb echt heel veel steun, hulp en tips gekregen om mij door mijn depressie heen te helpen. Ik zal het zeker aanraden om hier naartoe te gaan als er psychologische klachten zijn. Heb in mijn verleden een aantal psychologen gehad en nog nooit zo fijn gevoeld en gehoord gevoelt als hier. Dit mag ook naar mijn mening zeker gezegd worden. Het is altijd lastig om met een vreemde te praten over je klachten en helemaal als je je niet veilig of gehoord voelt. Dat is hier niet het geval. Zelfs als ik een keer niet kon belden zij me op omdat ze zich echt zorgen maakt. De drempel is en wordt daardoor ook steeds minder.Hele fijne ervaring en ze zijn er voor om je te helpen !

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - IJmuiden - IJmuiden

Beste heer/mevrouw

Bedankt dat u de moeite heeft genomen voor het schrijven van deze prachtige beoordeling. Wat fijn dat u bij onze collega's zo'n positieve ervaring heeft gehad. Uiteraard wensen wij u nog heel veel geluk en gezondheid toe!

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - IJmuiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.