Mentaal Beter - IJmuiden

Plein 1945 88 1971 GC IJmuiden
Deze locatie is onderdeel van Mentaal Beter

Waardering van Mentaal Beter - IJmuiden - IJmuiden op 11 oktober 2018

Autisme

Ondanks ik er in het begin weinig vertrouwen in had ben ik toch begonnen en ben nu achteraf erg blij dat ik toch de hulp aanvaard heb. Ik kwam er met een flinke depressie en de diagnose autisme. Aan beide is intensief gewerkt met goed resultaat. Het is voor mij heel erg goed geweest om mezelf beter te leren kennen met autisme, wat houd het nou precies in en wat doet het met mij. Door hier zeer uitgebreid over te praten en ging steeds beter ook met de depressie. De stap zetten om hulp te aanvaarden was voor mij heel erg groot maar kan het iedereen toch aanraden. Geef het een kans en je zult zien dat het je echt zal helpen. Wat ik wel een min punt vond is het niet nakomen van afspraken. Je word keurig gebeld met de mededeling dat het niet door gaat en natuurlijk kan er altijd wat zijn dat het niet door kan gaan maar ik vond dit wel vaak gebeuren. Ook was het bijna nooit zo dat de afspraak optijd werd nagekomen, bijna elke afspraak was dit 5 tot 10 minuten te laat, dit was voor mij wel een groot irritatiepunt .

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - IJmuiden - IJmuiden

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat u deze stap heeft gezet en u hulp heeft omarmt. Fijn dat u de behandelingen als positief heeft ervaren. Wat betreft uw punt dat afspraken naar uw idee te vaak worden afgebeld is natuurlijk vervelend. Wij doen ons best om dit zo min mogelijk te laten gebeuren. Wij nemen uw feedback mee en gaan kijken hoe wij dit kunnen verbeteren.

Uiteraard wensen wij u nog heel veel geluk en gezondheid toe!
Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - IJmuiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.