Waardering van Mentaal Beter - Roosendaal - Roosendaal op 15 november 2016

8.8
  • Psychische problemen

Ik loop al twee jaar bij mentaal beter en ben dat gaan beschouwen als mijn veilige omgeving. Ze luisteren naar je, laten je uitpraten, huilen, schreeuwen, niets is fout alles is goed. Door de drukte duurde het soms even voor een afspraak maar vaak werd je voor die tijd al gebeld dat je eerder kon. Ik vind ze heel begaan met de patiënten. Jammer genoeg moest ik naar een andere instelling en kreeg een terugval. Maar Chantal heeft ervoor gezorgd dat ik heel goed terecht kom en ook nog eens bij haar.

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Roosendaal - Roosendaal

geplaatst op 18 november 2016

Beste heer/mevrouw, wat ontzettend fijn om te horen dat u zich veilig op uw plek voelt bij ons. Wij danken u hartelijk voor uw prachtige beoordeling en wensen u verder veel succes en geluk toe!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.