Waardering van Mentaal Beter - Rotterdam - Rotterdam op 15 maart 2019

9.3

Het contact met hoofdkantoor is wat minder, ze zijn vaak niet bereikbaar. Maar als je contact met je behandelaar heb, kan je daarmee veel regelen. Ik was al jaren aan het klungelen met therapeuten en hier hadden ze binnen no time door wat er speelde en ze hadden ook binnen no time door hoe ik was. Hier leerde ik echt de juiste relatie met de therapeut, het is een samenspel. Samen zoeken, samen oplossen en vooral samen vertrouwen. Alles moet bespreekbaar zijn en als dat niet is, er zijn andere therapeuten! Ik heb verschillende soorten therapie gehad hier, chronische Ers, ptss en negatief zelfbeeld. Maar ze gaf me geen enkel moment het idee dat het hopeloos was, tenslotte was ik bereid alles te proberen. Voor de ptss heeft ze me door moeten verwijzen naar psytrec in Weert. Was eng, heel zwaar, maar ook hier had ze het juist ingeschat!

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Rotterdam - Rotterdam

Beste heer/mevrouw,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Uw feedback over het contact met het hoofdkantoor zullen wij zeker meenemen om dit proces te verbeteren. Fijn dat u de behandelingen als positief heeft ervaren. Wij wensen u nog veel geluk en gezondheid toe!

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.