Mentaal Beter - Rotterdam - K.P. van der Mandelelaan

GGZ

uit 197 waarderingen

Waardering van Mentaal Beter - Rotterdam - K.P. van der Mandelelaan - Rotterdam op 14 september 2021

Posttraumatische stressstoornissen

Het contact wat ik had met mentaal beter was elke keer heel vriendelijk en voelde me gehoord en begrepen. Het was spannend om de behandeling in te gaan en de EMDR te gaan starten. Gelukkig heeft mijn psycholoog Fleur me hier goed in begeleid. Alle emoties kwamen aan bod, wat erg oplucht. Ik heb nauwelijks last van mijn trauma. Nu mag ik weer op beide benen staan en dat voelt goed. Wel ga ik de gesprekken met mijn psycholoog missen. Dank je wel voor alles!

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Rotterdam - K.P. van der Mandelelaan - Rotterdam

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat er een goede klik was met Fleur. Wij hopen dat je veel aan de behandeling hebt gehad en wensen je veel kalmte en een nog meer groei toe!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Rotterdam - K.P. van der Mandelelaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.