Waardering van Mentaal Beter - Rotterdam - Rotterdam op 3 oktober 2019

• Angststoornissen

Ik vond het zeer spannend om met de therapie te starten, maar voelde mij vanaf de eerste kennismaking met mijn behandelaar op mijn gemak. De therapie was praktisch en duidelijk en bood vooral veel handvaten over hoe je ook met bepaalde situaties/gedachtes/gevoelens om kan gaan in het dagelijks leven. Geen ellenlange praatsessies over het verleden (uiteraard wel waar nodig en als je zelf de behoefte voelde), maar aan de slag met je eigen gedrag en gedachten zodat je je nu en in de toekomst weer lekker en gelukkig kan voelen. Dat is mij met behulp van de therapie gelukt, ik ben blij dat ik de stap gezet heb.

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Rotterdam - Rotterdam

Beste heer/mevrouw,

Natuurlijk is het altijd spannend om een therapie te starten, maar wat goed dat u deze stap heeft gezet en u de behandelingen als positief heeft ervaren! Daarnaast willen wij u ook hartelijk bedanken voor het schrijven van deze mooie beoordeling.

Wij wensen u nog veel gezondheid en geluk toe!

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.