Mentaal Beter - Rotterdam - K.P. van der Mandelelaan

GGZ

uit 195 waarderingen

Waardering van Mentaal Beter - Rotterdam - K.P. van der Mandelelaan - Rotterdam op 11 mei 2019

Posttraumatische stressstoornissen

Niet eerder ervoer ik dat zo zorgvuldig geluisterd werd naar me terwijl de behandelaar tegelijkertijd de begeleiding taken in de gaten hield; doel, tijd enz. Respectvol, betrokken maar tegelijkertijd objectief. Erg knap én ontzettend fijn. Voelde me gezien, gesteund en gelijkwaardig en respectvol behandeld.

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Rotterdam - K.P. van der Mandelelaan - Rotterdam

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw tijd en moeite voor het schrijven van deze mooie beoordeling! Fijn dat u de behandelingen als positief heeft ervaren bij onze collega's. Wij wensen u veel geluk en veel gezondheid toe!

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Rotterdam - K.P. van der Mandelelaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.