Waardering van Mentaal Beter - Rotterdam - Rotterdam op 30 november 2016

5.8
  • Depressie

Ze hebben mij geholpen in 10-15 korte behandeling, ik had niet verwacht dat dat mogelijk zou zijn, het blijkbaar wel. Ze bieden verder geen nazorg behalve de medicatie. Ik heb meer aan 7 Cups online therapie.

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Rotterdam - Rotterdam

Beste heer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze beoordeling. Aan de hand van uw toelichting hopen wij dat uw behandelingen naar wens zijn verlopen. Mocht u de behoeften hebben om over uw ervaring een terugkoppeling te krijgen aarzel dan niet, en neem contact op met onze kwaliteitsmanager, Bernardine van Toorn, https://www.mentaalbeter.nl/Klachten

Wij nemen uw opmerking betreft de nazorg van harte en zullen intern overleggen wat wij hiermee kunnen doen! Wij danken u voor uw reactie, hiermee stelt u ons in de gelegenheid maatregelen te nemen om ons proces aan te scherpen!

Uiteraard wensen wij u het aller beste toe!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.