Mentaal Beter - Tilburg - Generaal Smutslaan

GGZ

uit 101 waarderingen

Waardering van Mentaal Beter - Tilburg - Generaal Smutslaan - Tilburg op 14 juni 2022

Posttraumatische stressstoornissen

Ik ben behandeld door C. Rupert, Nu zegt dit voor andere mensen niks! Een klik in persoon is nodig om goed behandeld te worden en zelf ook met de behandeling aan de slag te kunnen! Dit was tussen haar en mij zeker het geval! Duizendmaal dank voor alles! Ik had mij niet beter kunnen wensen dan hoe ik mij nu voel na de behandelingen! Ik ben jullie eeuwig dankbaar!

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Tilburg - Generaal Smutslaan - Tilburg

Wat een mooie beoordeling! Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Mentaal Beter en wat bijzonder om te lezen dat jullie ene goede klik hadden. Dit is zeker belangrijk voor een fijn en vertrouwd proces! Namens Mentaal Beter wensen we je nog veel geluk en gezondheid toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Tilburg - Generaal Smutslaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.