Waardering van Mentaal Beter - Tilburg - Tilburg op 22 augustus 2016

• Psychische problemen

Ik heb alleen ervaring met Lieveken Vesters, maar door haar ben ik heel fijn geholpen (EMDR). Ze heeft mijn hulpvraag voorop gezet en heeft me kritische vragen gesteld, waardoor ik mezelf ook echt heb leren kennen. Ze is professioneel, maar ook betrokken. Fijn om tijdens het traject maar 1 behandelaar te hebben.  De afspraken konden na werktijd gepland worden en er werd actief meegedacht om te zorgen dat ik buiten werktijd een afspraak kon krijgen. Ik ben heel tevreden met het resultaat.

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Tilburg - Tilburg

Beste heer/mevrouw, wat ontzettend fijn om te horen dat u samen met Lieveken een goede behandeling hebt gehad en het nu beter met u gaat. Goed gedaan! Hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om deze prachtige beoordeling achter te laten en wij wensen u veel geluk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Tilburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.