Waardering van Mentaal Beter - Tilburg - Tilburg op 25 januari 2018

• Posttraumatische stressstoornissen

Ik zou iedereen die hulp nodig heeft aanraden om bij Mentaal Beter Tilburg zich aan te melden! Als organisatie vind ik ze erg persoonlijk, professioneel en altijd bereid te willen helpen. Mijn persoonlijke ervaringen met Mevrouw Vester zijn voor mij het beste wat had kunnen gebeuren. Waar ik al heel lang naar op zoek was heb ik bij haar mogen vinden. Zij luistert altijd, oordeelt niet en heeft heel veel begrip. Ze zocht altijd mee naar hoe ik het beste geholpen kon worden en stak daar veel energie in. Door de behandeling bij mevrouw Vester ben ik weer mezelf geworden en heb ik eindelijk afscheid kunnen nemen van het verleden waardoor ik nu de toekomst met vertrouwen tegemoet kan treden.

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Tilburg - Tilburg

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van deze prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat u de behandelingen van Mevrouw Vester zo positief hebt ervaren. Uiteraard wensen wij u veel geluk en gezondheid en een mooie toekomst!

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Tilburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.