Waardering van Mentaal Beter - Tilburg - Tilburg op 17 april 2018

9.5
  • Posttraumatische stressstoornissen

Na een heftig auto ongeluk werd ik door mijn huisarts doorverwezen naar een andere praktijk. Aangezien de wachttijd daar zo lang was ben ik zelf uitgekomen bij Mentaal Beter. Na vriendelijk te woord te zijn gestaan door een medewerker vond al de eerste kennismaking plaats met Joline. Joline constateerde al snel PTSS en stelde EMDR voor. Een heftig traject waar ze me vriendelijk, behulpzaam, open en heel professioneel in heeft geholpen. Ondertussen ben ik klaar met de behandelingen en zie ik een wereld van verschil in mijn gemoedstoestand. Joline, bedankt voor je hulp en alle handvaten die je me gegeven hebt. Ik hoop dat je nog veel mensen mag helpen met jou super kwaliteiten!

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Tilburg - Tilburg

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor het schrijven van deze prachtige beoordeling. Fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad bij Joline! Bedankt voor uw mooie complimenten. Uiteraard wensen wij u heel veel geluk en gezondheid toe!

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Tilburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.