Mentaal Beter - Tilburg - Generaal Smutslaan

GGZ

Generaal Smutslaan 202-208 5021 XE Tilburg
088-0104480 (Volwassenen), 088-0330600 (Jong)
Deze locatie is onderdeel van Mentaal Beter

Waardering van Mentaal Beter - Tilburg - Generaal Smutslaan - Tilburg op 23 maart 2019

ADHD

Top zorg. Persoonlijke aandacht. Luisterend oor. Eindelijk is herstel in gang gezet wat boj diverse andere zorginstellingen niet lukte. Super klik met mijn behandelaar.1 klein puntje is de bereikbaarheid van de administratie/planning.

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Tilburg - Generaal Smutslaan - Tilburg

Beste heer/mevrouw,

Wij willen u graag bedanken dat u de tijd en moeite heeft genomen voor het schrijven van deze prachtige beoordeling. Fijn dat u de behandelingen als positief heeft ervaren. Natuurlijk wensen wij u veel geluk en gezondheid toe. Uw feedback puntje over de bereikbaarheid van ons planbureau nemen wij zeker ten harte en zullen kijken hoe wij dit kunnen verbeteren.

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Tilburg - Generaal Smutslaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.