Waardering van Mentaal Beter - Tilburg - Tilburg op 2 januari 2018

9.8
  • Bipolaire stoornissen

Voordat ik bij Mentaal Beter terecht kwam was ik al onder behandeling van een Psycholoog, POH en weer een psycholoog maar het probleem bleef en vooral de terugvallen waren erg heftig, ik was mijzelf niet meer. In November 2016 ben ik bij Mentaal Beter terecht gekomen en in December 2017 heb ik het afgerond.In April 2017 kreeg ik een andere psycholoog, dat was niet makkelijk maar gaf verder geen problemen, integendeel want bij mijn tweede psycholoog kwamen we bij mijn probleem waar ik nu aan kon werken. Ik vond het ook heel fijn dat ik nu net zolang door kon gaan met de behandeling tot ik weer helemaal goed in mijn vel zat.Ik had niet alleen mijn depressie maar ben ook slechthorend en heb last van Tinnitus. Daardoor ben ik 's avonds erg vermoeid en vond ik het moeilijk om het E-health programma te volgen, het zou fijn zijn als de video's ondertiteld worden. Niet voor mij maar voor toekomstige slechthorenden, want ik ben er klaar mee en er klaar voor om verder te gaan met mijn leven.Met dank aan mijn psycholoog en Mentaal Beter en natuurlijk mijzelf

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Tilburg - Tilburg

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u de behandelingen zo positief heeft ervaren. Uw feedback voor een ondertiteling van de E-Health programma’s nemen wij mee! Wij wensen u uiteraard het aller beste en heel veel geluk en gezondheid toe!

Met hartelijke groet, Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Tilburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.