Mentaal Beter - Tilburg - Generaal Smutslaan

GGZ

uit 101 waarderingen

Waardering van Mentaal Beter - Tilburg - Generaal Smutslaan - Tilburg op 12 april 2019

Waardeloze organisatie. Laten iemand gewoon in de kou staan. Zijn ook nooit met een oplossing gekomen.

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Tilburg - Generaal Smutslaan - Tilburg

Beste heer/mevrouw,

Vervelend dat u geen positieve ervaring heeft gehad bij onze collega's in Tilburg en er voor de ontstane situatie nog geen passende oplossing is gekomen. Indien u er voor openstaat, graag komen wij alsnog met u in contact om uw kant van het verhaal te horen. Hiervoor kunt u terecht bij onze kwaliteitsmanager, mevrouw Bernardine van Toorn. Zij zit voor u klaar via www.mentaalbeter.nl/zorgkwaliteit.

Desondanks deze vervelende ervaring wensen wij u nog veel geluk en gezondheid toe!

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Tilburg - Generaal Smutslaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.