Waardering van Mentaal Beter - Utrecht - Utrecht op 18 maart 2019

• Posttraumatische stressstoornissen

Bij de eerste afspraak toen ik in de wachtruimte zat kwam mijn behandelaar binnen zag der jong uit waardoor ik eerst dacht is die misschien niet iets te jong om mij te helpen, maar ben der snel achter gekomen dat leeftijd geen rol daarin speelt als je maar een klik met iemand heb, en dat was er in het eerste gesprek meteen. Ik was in het begin erg sceptisch over de EMDR behandeling maar dat was na de eerste behandeling snel voorbij. Het heeft mij heel erg geholpen met alles. Het heeft mij geholpen om een positieve mindset te creëren. Ik was in het begin iemand die eigenlijk niet sprak over dingen, waardoor ik erg snel geïrriteerd was. Had veel last van nachtmerries en oude herinneringen die terug kwamen van vroeger. Na een aantal gesprekken zijn deze klachten verdwenen. Wees niet bang om er met mensen over te praten want hoe langer je het opkropt des te erger de klachten kunnen worden.

Reactie van/namens Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Mentaal Beter - Utrecht - Utrecht

geplaatst op 9 april 2019

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te horen dat u de behandelingen positief heeft ervaren en het u geholpen heeft om een positieve mindset te creëren. Uiteraard vinden wij het ook fijn dat uw klachten zijn verdwenen en u weer positief vooruit kunt kijken. Bedankt dat u deze mooie beoordeling heeft geschreven.

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u of werkt u voor Mentaal Beter - Utrecht? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.