Mentaal Beter - Utrecht

GGZ

Burgemeester Verderlaan 17 3544 AD Utrecht
Deze locatie is onderdeel van Mentaal Beter

Waardering van Mentaal Beter - Utrecht - Utrecht op 3 november 2018

Bijna twee maanden moeten wachten om op het intake telefoon gesprek te horen te krijgen dat Mentaal Beter mij niet kon helpen. Twee maanden van mijn kostbare tijd weggegooid omdat mentaal beter cure een belachelijk aanmeld systeem heeft, overigens iets wat de standaard blijkt te zijn in de mentale zorg. Mentaal Beter laat nogmaals zien waarom het in de mentale zorg zo belachelijk slecht loopt, pure incompetentie zonder verantwoordelijkheidsgevoel. Het is eventueel ook handig om aan te geven dat mentaal beter geen patienten helpt die in het verleden psychotische klachten hebben gehad, het staat nergens aangegeven maar je zult er snel genoeg achterkomen na 2 maanden wachten.

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Utrecht - Utrecht

Beste heer/mevrouw,

Vervelend dat u geen positieve ervaring heeft gehad bij onze vestiging in Utrecht. Wij hebben inmiddels een pagina aangemaakt met de uitsluitingscriteria van Mentaal Beter: www.mentaalbeter.nl/uitsluitingscriteria , om er voor te zorgen dat mensen tijdig kunnen inzien of zij geholpen kunnen worden. Helaas heeft dit voor u niet mogen baten. Onze excuses hiervoor.

Mocht u er voor openstaan dan komen wij graag alsnog met u in contact om uw kant van het verhaal te horen. Graag willen wij gezamenlijk met u kijken naar een eventuele passende oplossing.

Hiervoor kunt u terecht bij onze kwaliteitsmanager. Mevrouw Bernardine van Toorn zit voor u klaar via www.mentaalbeter.nl/zorgkwaliteit.

Desondanks deze vervelende situatie wensen wij u veel geluk en gezondheid toe.

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.