Waardering van Mentaal Beter - Utrecht - Utrecht op 10 juli 2019

9.7
  • ADHD

Nadat ik gediagnostiseerd werd met ADD heb ik een traject van ongeveer 6 maanden gevolgd. Het krachtige aan dit traject vond ik de geïntegreerde aanpak: Thuis deed ik online modules waar de behandelaar en ik bij de volgende afspraak op terug keken. In die gesprekken konden we, indien nodig, dieper ingaan op de onderwerpen. In samenspraak met de behandelaar bepaalde ik met welke modules ik thuis aan de slag ging.De modules waren concreet en gaven zowel inzicht (eye-openers!) in mijn gedrag als praktische handvatten. De gesprekken waren steunend, verhelderend en verdiepend. Door thuis met de e-learningmodules bezig te zijn kreeg ik zelf de regie en ervaring dat ik (wel) grip heb op mijn situatie. Het leerproces ging daardoor sneller dan wanneer ik alleen gesprekken had gehad. Juist de combinatie van e-learning en persoonlijke gesprekken hebben me geholpen. Ik voel me een stuk zekerder en ga met vertrouwen verder in mijn leerproces! Een aanrader!

Reactie van/namens GGZ Mentaal Beter - Utrecht - Utrecht

geplaatst op 15 juli 2019

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen voor het schrijven van deze prachtige beoordeling! Wat fijn om te horen dat u de behandelingen zo positief heeft ervaren, maar ook veel heeft gehad aan de e-learning modules in uw leerproces!

Wij wensen u nog heel veel geluk en gezondheid toe!

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.