Mentaal Beter - Van Rhoon, locatie IJsselmeer

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

IJsselmeer 32 D 3332 EX Zwijndrecht
Deze locatie is onderdeel van Mentaal Beter

Waardering van Mentaal Beter - Van Rhoon, locatie IJsselmeer - Zwijndrecht op 30 november 2019

Na de kopstaart botsing in 2017 ben ik via EMDR voor de tinnitus verder gekomen bij deze mensen. Ik zeg Mensen, omdat je menselijk wordt behandeld, geen nummer, maar aandacht. Natuurlijk gingen er met de grote hoeveelheid afspraken wat mis, hier en daar, maar ik denk niet dat dit iets is waar een dergelijke behandeling mee staat of valt. Ik heb Mindfullness gevolgt en dat heeft mij geholpen om mij meer te focussen op de dingen die belangrijk zijn, en dus minder bezig te houden met het ongeluk. Verder zijn er nog een aantal dingen opgepakt uit het verleden met emdr, die in mijn vorige behandelingen van EMDR naar boven zijn gekomen.

Reactie van/namens Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Mentaal Beter - Van Rhoon, locatie IJsselmeer - Zwijndrecht

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u de behandelingen positief heeft ervaren en u weer positiever vooruit kunt kijken dankzij mindfulness en emdr behandelingen.

Wij wensen u nog veel geluk en gezondheid toe!

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Beter - Van Rhoon, locatie IJsselmeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.