Mentaal Kapitaal

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

De Eglantier 1 C 4707 AA Roosendaal

20 resultaten voor je selectie:

4 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Serieus genomen en meedenken over de behandeling. goede klik met degene die mij behandelde

27 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn behandelingen hier zijn fijn verlopen. Mijn behandelaar luisterde goed naar mij en heeft mij goed begeleid door het traject.

9.3
11 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De drempel vond ik lastig, omdat ik bevestiging zocht voor mijn eigen vermoedens. Enerzijds hoopte ik dat ik de antwoorden zou krijgen waar ik naar op zoek was. Anderzijds zou het zo kunnen zijn dat...

8.5
9 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne praktijk waar ik erg goed ben geholpen. Het behandelplan wordt op jouw klachten afgesteld. Ze luisteren hier echt naar je

7 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne deskundige hulp gehad. Door de behandeling bij mentaal kapitaal kijk ik weer positief naar de toekomst!

9.3
1 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige praktijk, jongere medewerkers.Ben er goed geholpen.

2 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Laagdrempelige therapie, met deskundige en toegankelijke behandelaren. Ook de link met de praktijk en dagelijks leven is nuttig geweest.

18 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben blij dat ik geholpen ben met mij problemen.Je moet er zelf altijd aan werken maar heb de juiste handvaten gekregen om dit te doen.

17 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind het jammer dat er niet meer tijd kan vrijgemaakt worden.

8.8
17 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Vakkundig geholpen en de juiste ondersteuning ontvangen. Daardoor weer meer grip op het dagelijkse leven.

28 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Hele goede hulp. Wordt goed naar je geluisterd. Goede overleg over de behandeling.

9.2
20 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

De cognitieve gedragstherapie heeft mij veel opgeleverd bij mijn depressie en met name het herstel ervan. De opbouw gedurende de behandeling was prettig en verliep in fases. De behandelingen met de...

6 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Professionele organisatie waar je serieus genomen wordt.

22 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Een prima ervaring gehad hier. Ik kwam depressief binnen en inmiddels is de behandeling afgelopen en voel ik mij veel beter. Natuurlijk moet voor de rest de pijn nog slijten maar ik ben zeer goed op...

13 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Cijfer is met name door de persoonlijke behandelaar zo hoog. De directie en receptiemedewerkers is een 7. Geen ontvangstbalie, slecht bereikbare brievenbus.

9.2
15 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer professioneel geholpen, duidelijke intake die zorgvuldig is uitgevoerd met daarop een duidelijke behandelplan. Mijn psycholoog was helder in haar communicatie en doorzag goed wat ik nodig...

9.7
14 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Kon snel zelf weer verder, prettig geholpen.

7 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Snel geholpen. Er werd goed naar me geluisterd en ik voelde me serieus genomen. Nu kan ik zelf weer verder! Voel me een stuk beter.

24 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Door de steun zit ik weer beter in mijn vel.

8.5
16 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Er werd goed naar me geluisterd!