Mentaal Kapitaal

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

De Eglantier 1 C 4707 AA Roosendaal

Waardering van Mentaal Kapitaal - Roosendaal op 20 september 2017

Depressie

De cognitieve gedragstherapie heeft mij veel opgeleverd bij mijn depressie en met name het herstel ervan. De opbouw gedurende de behandeling was prettig en verliep in fases. De behandelingen met de psycholoog vond ik prettig en ik voelde mij direct op mijn gemak. Er werd goed naar mij geluisterd en gekeken waar ik op dat moment het meest behoefte aan had / het meeste baat bij had. Ik heb vele hulpmiddelen gekregen die ik gebruikt heb en die ik in de toekomst kan blijven gebruiken als ik merk dat ik meer stress en uit balans ben. De online mindfullness module heb ik ook als zeer fijn ervaren. Kortom, ik raad 4 MB zeker aan voor mensen die aan zichzelf willen werken en psychische hulp gewenst is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentaal Kapitaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.