Mindstep Psychologie

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

uit 14 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Mindstep Psychologie - Voorburg op 12 juli 2020

Burn-out

Ik heb de begeiding door Muriel als heel prettig en als heel helpend ervaren. Ik vond het makkelijk om met haar te praten, ook over moeilijkere onderwerpen. Ze is authentiek, denkt en leeft oprecht mee en stelt de goede vragen. De begeleiding is inmiddels al een half jaar afgelopen, maar ik pas nog vaak haar adviezen toe. Ik ben na een burn-out van 1,5 jaar weer volop aan het werk, zonder klachten. Ik ben heel erg blij en dankbaar dat ik weer helemaal kon terugkeren in mijn eigen, soms veeleisende, functie. Muriel heeft me daar heel goed bij geholpen. Ik heb haar al bij een aantal collega's aangeraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mindstep Psychologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.