Waardering van Mulders-Levelink Psychologenpraktijk Eindhoven-Zuid - Eindhoven op 24 mei 2020

4.8

Ik ben niet tevreden. Ten eerste klopte de wachttijd die bij aanmelding werd gezegd niet - ook al was dit slechts een indicatie - deze bleek uiteindelijk bijna dubbel zo lang. Ten tweede werd er na de wachttijd een intake gedaan die bijna 3 maanden in beslag nam, om vervolgens aan te geven dat ik niet geholpen kon worden in deze praktijk (mijn ervaring bij andere praktijken is dat een intake ook kan vóór het einde van de wachttijd en daarnaast kan plaatsvinden op één dag ipv drie maanden tijdsbestek). Tot slot vond ik dat de psycholoog vrij veel bezig was met eigen procedures zoals vragenlijsten die moesten worden ingevuld e.d., waardoor ik hierdoor minder het gevoel had dat er echt aandacht was voor mij als persoon / cliënt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mulders-Levelink Psychologenpraktijk Eindhoven-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.