Neuron Hersenletselpraktijk

woensdag

Waardering van Neuron Hersenletselpraktijk - Zeist op 8 juni 2021

N.v.t.

Hersenschudding

Alhoewel een 10 natuurlijk buiten proportioneel lijkt is dit niet het geval. Mariska heeft mij vanuit een situatie waar ik hopeloos was wat betreft mijn klachten na een hersenschudding (PCS) gebracht naar een situatie waar ik ten eerste veel meer een normaal leven terug heb en ten tweede het gevoel heb dat ik in controle ben over mijn klachten. Dat het niet uit maakt dat klachten komen, want ik ben zelf in staat deze weer aan te pakken. Dit heeft ze bij mij gedaan door eerst een stuk educatie te geven over de werken van hersenen en in te zoomen op het gedeelte wat mogelijk ontregeld is bij mij. Daarna heeft ze uitleg gegeven hoe we deze werking kunnen gebruiken om te groeien. Dit heeft er voor mij voor gezorgd dat ik naast alle dagelijkse bezigheden die beter gaan weer 0.5 fte kan werken waar dit aan het begin van de behandeling 0.1 fte was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Neuron Hersenletselpraktijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.