Oh My Mood

Overschiestraat 186 1062 XK Amsterdam

Waardering van Oh My Mood - Amsterdam op 4 oktober 2021

N.v.t.

Depressie

Geweldig! Ik zou een behandeling bij Oh My Mood bij iedereen aanraden. Vanaf het begin voelde ik mij ondanks de virtuele behandelingen ontzettend gehoord en op mijn gemak. Het contact met iedereen - de administratie, mijn therapeut, de regiebehandelaar - gaat moeiteloos en het is duidelijk dat ze mij echt proberen te helpen. De combinatie van individuele gesprekken, workshops en de online modules vragen vormen een vrij intensief behandeltraject, met een heel erg goed resultaat. In vrij korte tijd (2/3 maanden) was ik van mijn klachten (depressie gerelateerd) af en voel ik me ontzettend hoopvol over de toekomst. Het traject wordt echt op de individu gepersonaliseerd en het voelt helemaal niet alsof je standaard processen moet doorlopen. Echt geweldig hoe fijn mijn contact met de behandelaar was en hoe goed zij mij geholpen heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oh My Mood? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.