Oh My Mood

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Overschiestraat 186 1062 XK Amsterdam

Waardering van Oh My Mood - Amsterdam op 14 juni 2021

Posttraumatische stressstoornissen

Hier stonden mijn 'needs' op #1. Bij elke sessie, 1 op 1 of groepstherapie, werd er rekening gehouden met hoe ik mij die dag voelde. Er word stap voor stap gekeken naar hoe nu verder. Het kwam zelfs voor dat ik soms te moe was om een zware sessie te hebben. Samen besloten we dan ergens anders op te focussen. Op die manier blijf je actief bezig met therapie maar hoef je niet het moeilijkste punt te behandelen. Ik had 1 vaste psycholoog en bij de (zelf uitgekozen) workshops waren er andere psychologen aanwezig. Ook deze psychologen waren zeer oplettend. Nu dat ik klaar ben met therapie voelt het dan ook zeker als een waterdichte beslissing, waar iedereen EN IK(!) achterstaan. Ik wil dan ook echt nog even iedereen bedanken voor de geweldig hulp. En om af te sluiten: Heb je vandaag al 2L water gedronken?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oh My Mood? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.