Waardering van PCC Health Promotion, locatie Amersfoort - Amersfoort op 26 oktober 2020

• Burn-out

Ik heb vanwege overspannenheid/sombere klachten, negatief ontstaan zelfbeeld en de lat hoog leggen, sessies gehad bij Suzanne van PCC Amersfoort. ik heb mij ontzettend gehoord gevoeld en vond het fijn om te kunnen en mógen praten. ik mocht er ook echt zijn, waardoor ik niet meer implodeerde maar alles kwijt kon en gaandeweg weer steeds meer ruimte in mijn koppie kreeg voor andere (leuke en luchtigere) dingen. Suzanne luisterde goed en pakte dan op het eind soms een speciale oefening of wat kopietjes uit een boek voor me, die ze toepasselijk vond voor mij en de situatie. Dit zodat ik er mee aan de slag kon. op deze manier trainde ik mezelf weer wat positiever over me zelf te denken en te relativeren. Ik voelde mij vertrouwd genoeg om zaken met Suzanne te bespreken en er was voldoende ruimte om praktijksituaties van de afgelopen week in te kunnen brengen en onder de loep te nemen. ik voel mij nu een stuk rustiger en met meer zelf vertrouwen en ga het vanaf hier weer zelf doen. bedankt!

Reactie van/namens Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk PCC Health Promotion, locatie Amersfoort - Amersfoort

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Prettig om te lezen dat de begeleiding van Suzanne u zo goed heeft gedaan. Mvg, PCC

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PCC Health Promotion, locatie Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.