Praktijk AGE

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Ameidestraat 56 2729 AT Zoetermeer

Waardering van Praktijk AGE - Zoetermeer op 24 juni 2021

N.v.t.

Aggi werkt zelfstandig en heeft geen contracten met verzekeraars. Dat is zowel een voor- als een nadeel. Het nadeel is dat je vergoeding zelf moet zien te regelen met je verzekeraar. Het voordeel is echter dat Aggi zich op jou kan richten en dat doet ze ook. Ik had een aardig idee van wat mijn probleem was. Aggi erkende het probleem direct en ging – zoals ze dat noemde – aan me “rammelen” en dat leverde belangrijke nieuwe inzichten op. En die verschillen dus nogal van wat ik aanvankelijk dacht te weten. Wat mij enorm beviel was de informele setting waarin je met Aggi spreekt. Je hebt eigenlijk een gewoon gesprek met haar. Ondertussen pikt Aggi de betekenisvolle elementen eruit en die zet ze dan overzichtelijk voor je op een rijtje. Wat je ermee doet, mag je vervolgens helemaal zelf weten. Uiteraard is die vorm en inhoud van de behandeling cruciaal, maar ook op een ander punt scoort Aggi buitengewoon goed. Ze houdt je niet aan het lijntje. Klaar is klaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk AGE? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.