Waardering van Praktijk Arnhem Zuid - Arnhem op 11 juni 2019

4.3
  • Psychische problemen

Aantal jaren geleden behandeld voor"iets kleins". Na een gesprek of 5 was ik ook uitbehandeld (naar tevredenheid). Mij werd nog medegedeeld dat als ik dat wou (gezien mijn interesse) ik nog een aanvullende test kon laten doen waarin de wijze waarop mijn hersens werken in kaart wordt gebracht. Niet nodig  maar wel interessant.  Mee ingestemd.  Dit heeft echter geresulteerd in een doorverwijzing die opgenomen werd in mijn medisch dossier.  En ivm deze doorverwijzing werd mij een aanvullend verzekeringsproduct geweigerd. Vervolgens mag je voor de rest Van je leven invullen(nieuwe hypotheek,  verzekering,  etc) dat je ooit en verzekeringsproduct bent geweigerd.   Nazorg slecht,  de praktijk kon niets meer voor mij betekenen omdat de psycholoog niet meer in dienst is. Behandeling an sich was voldoende, echter slecht geïnformeerd over de mogelijke gevolgen van medisch dossier.  Een doorverwijzing voor iets'wat niet echt nodig maar wel interessant is' kost mij tot op de dag van vandaag geld en heeft gezorgd dat ik me (met verder zo goed als blanco ziekendossier / duidelijk beneden gemiddeld ziekteverzuim) lange tijd niet maar wens heb kunnen verzekeren.

Bent u of werkt u voor Praktijk Arnhem Zuid? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.