Waardering van Praktijk Hulp bij Hersenletsel, Amsterdam - Amsterdam op 28 april 2016

• Aandoeningen bij de man - overig

Mijn man is door een hersenbloeding zwaar depressief geworden. De behandeling heeft ons gezin ontzettend geholpen. Voor het eerst had ik de indruk dat iemand mijn probleem begrijpt (ik heb eerder andere behandelingen gevolgd). Toen ik begon was ik wanhopig en dacht ik dat er geen oplossing zou zijn. Nu is er weer perspectief en ik ben zelf zonder klachten. Wij hebben een oplossing voor het hele gezin kunnen vinden. Dit had ik niet meer verwacht. Ik kan iedereen die door hersenletsel in een moeilijke situatie terecht komt alleen maar aanbevelen om zich bij deze praktijk te laten behandelen. Zij waren de eerste die de situatie goed konden begrijpen en psychologisch en praktisch uitstekend advies hebben gegeven. Ik heb alleen spijt dat ik niet meteen hier terecht ben gekomen.

Bent u of werkt u voor Praktijk Hulp bij Hersenletsel, Amsterdam? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.