Waardering van Praktijk Hulp bij Hersenletsel, Amsterdam - Amsterdam op 15 juni 2017

9.3
  • Hersenaandoeningen

Na klaar te zijn met mijn behandeling bij het revalidatiecentrum was ik fysiek en cognitief weer redelijk opgeknapt maar had ik veel moeite om te gaan met beperkte belastbaarheid, sombere periodes, en breakdowns waarin ik alle vertrouwen verloor in de toekomst. Zoekende naar hulp na eerst een reguliere psycoloog bezocht te hebben bij de kliniek van Jenny Palm terecht gekomen waar ik het gevoel kreeg dat ze me begrepen. Ik heb duidelijk inzicht gekregen in wat mn klachten veroorzaakt en methodes eigen gemaakt om hier mee om te gaan. Ook het betrekken van de partner heeft geholpen, zowel in onderling begrip als in ondersteuning.

Bent u of werkt u voor Praktijk Hulp bij Hersenletsel, Amsterdam? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.