Waardering van Praktijk K en J, praktijk voor kinder- en jeugdpsychologie - Roosendaal op 23 februari 2018

3.7

De intake was op zich goed. Alleen bleken er daarin loze beloftes gemaakt. Ze weigerden naar geschiedenis en omstandigheden te kijken van mn kind, terwijl dit in haar situatie juist zo ongelooflijk belangrijk was. Tevens konden ze niet met specifieke kenmerken komen voor het labeltje  wat ze mn kind wilden opplakken.  De dingen die ze wel konden noemen, noemden ze specifiek, maar vallen ook onder diverse andere dingen en zijn dus niet specifiek. Ook werd niet naar reden van kenmerken gekeken...en geluisterd toen ik die vertelde werd er al helemaal niet. Waren boos toen ze erachter kwamen dat ze rapport niet op school mochten presenteren...waarmee ze hun eigen werkwijze overtreden. Ze zeggen dat je als ouders het rapport door hun kùnt laten bespreken op school en je dan zelf afspraak ervoor moet regelen...echter het werd zowat geëist. Toen ik het niet wilde vanwege al bovenstaande, kreeg ik op zeer gemene doch kinderachtige toon  te horen ontwikkeling van mn kind in de weg te staan. Dame die ik sprak maakte ook paar opmerkingen die niet door de beugel konden. Het was een zeer nare, negatieve ervaring en ik vind de 2 dames, vooral die van laatste gesprek, zeer onprofessioneel, respectloos en totaal niet open voor wat je als ouder vertelt. Het is: zij praten en jij moet aannemen wat zij zeggen want zij maken nooit fouten. Zolang je ja en amen zegt is het goed. Maar zodra je iets terugzegt wat niet in haar straatje en bevindingen past....

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk K en J, praktijk voor kinder- en jeugdpsychologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.