Praktijk Psyche-Logisch

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Haagweg 392 A1 4813 XG Breda

Waardering van Praktijk Psyche-Logisch - Breda op 5 maart 2018

Depressie

Ik ben Patricia zeer dankbaar voor het traject dat ze met me doorlopen heeft. Ze is kritisch en vraagt goed door, begeleid je in je eigen leertraject. Ze geeft veel informatie en vertrouwd op je eigen onafhankelijkheid. Ik merk dat haar manier van handelen/benaderen echt op mij was afgestemd. Aan de hand van de schematherapie ben ik me meer bewust geworden van mijn reactie op situaties en gebeurtenissen. Samen hebben we uitgezocht waar die (extremere) reacties vandaan kwamen. Met dat inzicht heb ik mijn houding, gevoelens en emoties kunnen beïnvloeden en mijn gedrag positief kunnen veranderen. Hier had ik zonder Patricia niet gekomen. Ik raad psyche-logisch en Patricia's rustige, zekere en doortastende begeleiding zeker aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk Psyche-Logisch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.