Waardering van Sie Psychologen, locatie Alkmaar - Alkmaar op 15 oktober 2020

• Posttraumatische stressstoornissen

Ik ben zeer tevreden over de zorgverlener, omdat er ruimschoots naar me geluisterd word en tijd voor me vrij gemaakt wordt. De psychologe stelt me zeer zeker op mijn gemak, en dat rustig worden voor een afspraak begint al in de wachtkamer waar er hele fijne rustige muziek te horen is. Er word tijd genomen voor je en op een zeer professionele manier met gevoelens omgegaan. Wat heel belangrijk is dat in deze tijd van corona ook aan alle hygiëne maatregelen wordt gedacht. Keurig spatscherm ertussen zodat afspraken toch doorgang kunnen vinden. Wat ik zeer prettig vind is dat er doelgericht met opdrachten wordt gewerkt. Ik voel me heel veilig in de praktijk, zowel het omgaan met mijn emoties, als met het oog op gezondheid en welzijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sie Psychologen, locatie Alkmaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.