Waardering van Praktijk voor Psychologie Dr. Olga Kuyper - Voorschoten op 2 januari 2018

9.3
  • Depressie

Via mijn huisarts kwam ik terecht bij Olga, omdat ik kampte met depressieve klachten. Ietwat gespannen meldde ik mij bij haar aan: je moet immers maar net een klik met iemand hebben. Gelukkig bleek die er te zijn, wat volledig te danken is aan de toewijding en bevlogenheid die Olga in zich heeft. In haar werk straalt ze rust en vertrouwen uit, daarnaast is ze empathisch en ze oordeelt niet. Verdriet mag er zijn. Tijdens de gesprekken geeft Olga je de tijd om over dingen na te denken en hierdoor op jezelf te reflecteren. Ik heb geleerd anders naar eerdere gebeurtenissen en huidige aspecten uit mijn leven te kijken, waardoor ik beter met dingen om kan gaan. Olga is een aanrader voor iedereen die écht aan zichzelf wil werken. Als je goed luistert en nadenkt en hier buiten de gesprekken om daadwerkelijk ook iets mee doet, zul je na verloop van tijd merken dat je anders in het leven staat. Een betere psycholoog is er mijns inziens niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor Psychologie Dr. Olga Kuyper? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.