Praktijk voor Psychotherapie Amsterdam e.o.

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

uit 25 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Praktijk voor Psychotherapie Amsterdam e.o. - Amsterdam op 25 juli 2021

In mijn persoonlijke ervaring het volgende: Website ziet er toegankelijk en warm uit. In praktijk is dit niet het geval. Extreem afstandelijke praktijkhouder, wat voorbij gaat aan professionele distantie. De aanvang van een sessie begint structureel ruim 5 minuten te laat en eindigt het gesprek eindigt abrupt en exact op tijd, dat dan weer wel. Dit besproken maar dat gaf een bagatelliserende reactie, zonder dat het tijdmanagement verbeterde. Intake door andere medewerkers verloopt prima en correct. Rapportage hierover aan Gunther-Rienks wordt pas vele weken te laat gelezen. De consequentie is dat hierdoor -ervaren - vertraging optreedt in de bijsturing van een mogelijk noodzakelijke verandering in de behandeling. De behandelkamertjes zijn jaren 80. Geen plek die ik zou adviseren aan mensen die betrokken hulp kunnen gebruiken tegen een forse vergoeding. In mijn ervaring een getal met ruim 4 nullen… Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor Psychotherapie Amsterdam e.o.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.