Praktijk voor Psychotherapie Zandspoor

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Karpervijver 10 A 3703 CJ Zeist

Waardering van Praktijk voor Psychotherapie Zandspoor - Zeist op 10 december 2016

Ik begreep de therapie niet goed. Er was wel een behandelplan maar dat hebben we volgens mij niet gevolgd. Het was meer mijn verhaal doen zonder dat daar verder iets mee gebeurde. Ik liep bij mevrouw Van Marken Lichtenbelt. Ik heb haar wel een paar keer gevraagd of ze iets kon zeggen over wat we aan het doen waren, wat haar professionele mening over mijn klachten was en hoe ze het verloop inschatte, maar daar had ze geen antwoorden op, behalve dat de behandeling "eclectisch" was en ik zelf tot inzichten moest komen tijdens het praten. Ook aangegeven dat ik merkte dat die ik die inzichten niet had en dat ik juist ook in therapie was gegaan om daar hulp bij te krijgen. Ik heb het echt een tijd geprobeerd op haar manier maar die hielp niet, daarna geprobeerd in overleg te zoeken naar een manier om meer uit de therapie te halen, maar ik had het gevoel dat ik in mijn eentje hard aan het werk was en weinig terugkreeg. Soms vond ik haar zelfs wat afwerend als ik iets vroeg, alsof het heel vreemd was dat ik hoopte dat de therapie zou helpen bij de klachten die ik had en duidelijkheid zocht over of dat erin zat. De paar keren dat ze iets samenvatte wat ik zei, vond ik dat zo ver afstaan van wat ik net had verteld en wat ik tot dan toe van mezelf had laten zien in de gesprekken, dat ik me afvroeg of ze me wel begreep. Op zeker moment was het dus ook geen veilig contact meer. Erg jammer. Klachten zijn niet verholpen, misschien zelfs wat verergerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor Psychotherapie Zandspoor? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.